Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü nosyon. Ancak bu dü nosyon konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kırmızıışbilgiş firmaları ve internetten satış fail e-ticaret siteleri sinein eleştiri olan bu dü nosyon, yeni kitlelere ulaşabilmek ve pazarda öne çıkabilmek namına önemlidir. Her dü nosyon da web sitelerinin kontrol motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı olabilir, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu tasarmızda dönem dönem birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını beş on daha hevesligelgel ve beraber inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların kontrol motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması sinein meydana getirilen çkırmızıışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, kontrol motorlarında ücretli reklam gelgelı gerçekleştirilerek web sitelerinde trafik peşışı emeklemlerinin hepsine denir. En popüler ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve marka değerini pozitifrmaya müteveccih bir çkırmızıışma olan SEM, müşteri kitlesini imar etmek açısından da nispeten önemlidir. Hassaten SEM çkırmızıışmaları ile trafiğinizi enstantane ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çkırmızıışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çkırmızıışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe sinein maruz reklamları kapsarken SEO çkırmızıışmaları sınırlı anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde buyurmak sinein meydana getirilen çkırmızıışmalardır. Gelin, bu karşıtlaştırmayı beş on daha hevesligelgel.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkırmızıışmaları arasındaki nüans; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret karşıtlığında, SEO’nun ise sineerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde binalabilmesidir. Yani SEO sinein en başta içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi sinein yeni bir ödeme binalmaz.

Bunun haricinde bir önemli nüans da hızdır. SEM çkırmızıışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısa müddet içinde pozitifrabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çkırmızıışmaları ise uzun soluklu çkırmızıışmalardır. SEO çkırmızıışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri hamle hamle yapmalısınız.

Bu dü sayısal pazarlama nosyonı arasındaki bir öbür önemli nüans da doğallıktır. SEM çkırmızıışmaları ücretli reklam çkırmızıışmaları başüstüneğu sinein doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çkırmızıışmalarında bu vaziyet değişikdır. SEO çkırmızıışmaları daha katıksız uygulamaları kapsar ve sitenize daha uzvi bir trafik akışı esenlar.

Bu dü nosyon, sineerik itibarıyla da tefavüt gösterir. SEO çkırmızıışmalarındaki sineerikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Yani daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkırmızıışmalarında ise garaz daha ticari başüstüneğu sinein sineerikler SEO çkırmızıışmalarındaki gibi olmayabilir.

Ancak bu buyurmak bileğildir ki SEM sineerikleri kalitesizdir. Yalnızca dü nosyon arasındaki sineerik konseptleri ve odaklar değişikdır. Hassaten belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden daha elleme evet da daha üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına için ikisinden bile faydalanılabilir.
Kırmızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Müstehlik Davranışları: Dijital Tahavvülün Yükselişi tasarmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.